четверг, 23 июля 2015 г.

Червона сумочка

              Більшу половину свого життя ми проводимо на роботі, але як саме?Мені зараз комфортно в тому плані, що я займаюсь улюбленою справою, яка приносить масу задоволення,  і завдяки якій можна постійно самовдосконалюватись і розвиватись.

            Дуже важливо в нашому житті зробити правильний крок і усвідомити хто ти є насправді. Добре,коли це рішення приходить ще з дитинства  і точно знаєш ким будеш, коли виростеш. Погано, коли доводиться обирати професію, яка тобі незнайома, непотрібна і не до душі, аби уникнути певних обставин.

            Наше життя досить коротке, але воно постійно складає нам іспити. І навіть, коли ти йдеш по правильному шляху, воно тебе зупине , нагне і скаже : « обернись, подумай ще раз чи правильно ти робиш?».

            Саме тяжче в такій ситуації розпізнати цей знак і правильно скласти іспит!

            Одного разу в моєму житті так трапилось, що воно  загнало мене в глухий кут і щоб вибратись з нього мені довелось подумати і не один раз, аби правильно зробити вибір. Коли навіть був вибір і я його зробила, то воно ще не раз мене спокушало зійти з вірно шляху і стати на той, який давно відомий і зрозумілий.

            Було важко і досить не просто, багато часу і зусиль вкладено . Змінилось все навкруги і змінилась я сама. Але, коли минуло скільки часу, я можу з впевненістю сказати про те, що добре що вийшло саме так. Добре, що коли я стукала в двері, то вони не відчинялись, добре, що люди, яким я вірила , стали брехуни, а ліпші друзі – зрадниками.


            Я так вдячна своїй долі і життю за ці уроки і іспити , завдяки ним, я стала такою, яка є зараз.. Дивлюсь на свою червону сумочку і розумію, що все моє життя - в ній. Можливо завтра вона буде іншого кольору, але її вміст  завжди буде один!



     

       В ній  сенс мого  буття…Завжди дивись глибше… Ця сумочка і мої близькі, рідні люди роблять мене щасливою і потрібною цьому світу,  а що буде далі.. побачимо!




Ваша Katrin BonChe

Комментариев нет:

Отправить комментарий