вторник, 4 августа 2015 г.

Мій перший рік життя!

          Сьогодні мені один рік! Вітаю себе з цим першим днем народженням і хочу підвести маленький підсумок прожитого першого року життя.
            Можливо це комусь з вас здасться дивним,але так і є, мені – один рік! Рівно рік тому я пропустила через призму своїх почуттів і емоцій образ дівчини – Katrin BonChe. Подружитись з нею вдалось не зразу, адже це зовсім дві різні і нічим не схожі між собою особистості. Але коли я довірилась і впустила її  в свою  свідомість моє життя почало змінюватись   в ліпшу сторону.

            Перший раз нові відчуття прийшли, коли минулого року поїхала в Івано- Франківськ в школу Lakme до Сергія Кормакова. Потягом доїхала до Тернополя, а потім ще кілометрів 140 пересувалась по трасі Тернопіль – Івано-Франківськ. Погода була просто шикарною , сонце світило і коли випала така нагода, подорожуючи ,подумати  про своє життя , я зрозуміла, що зробила правильний крок.
            В ті хвилини начебто пройшло пере завантаження свідомості і прийняття своєї дійсної сутності. Можливо – це дивно, але саме так і було, і понеслось… перша кардинальна зміна образу, за тим стилю, пізніше поведінки, зміна місця роботи і чітке розуміння чого насправді бажаю.
            Світ почав здаватись мені зовсім іншим і фарби в ньому стали яскравіші. Зникли люди, які тянули мене до низу і кожне наступне підвищення кваліфікації сприймалось не так , як раніше.
            Звичайно, я ще дуже маленька, але перші кроки навчилась робити. Багато потрібно ще навчитись і зробити, але все життя попереду. Завжди дивись глибше.

            Дякую, що ви були зі мною в мій перший рік, я уже вмію ходити, пройде час і, скажу сої перші слова, навчусь розмовляти, піду в дитячий садочокJ! Дякую за терпіння і  турботу. Завдяки вам росту і розвиваюсь і хто знає, що буде в наступний день народженняJавжди дивись глибше..





Ваша Katrin BonChe

Комментариев нет:

Отправить комментарий