понедельник, 4 июля 2016 г.

Новий відлік часу


Життя йде постійно і не зупиняється, стрілки на годиннику весь час ходять по колу вимірюючи прожитий час. Тільки від нас залежить яким він буде , прожитий день, місяць чи рік. Іноді можна довго жити і не помічати ,що відбувається навкруги і як все швидко змінюється. Нас засмоктує повсякдення і ми стаємо заручниками часу.
Можливо лише, в старості,коли є досить вільного часу, є можливість подумати і переосмислити сенс свого буття,але ,на жаль, лишається зовсім мало часу для того щоб пожити.

Життя нагадує мені довгий потяг, який безупинно їде по колії, лише пасажири в ньому постійно змінюються. Часто люди яким ти довіряєш і готовий для них на все, просто виходять з цього «потяга» і ти їдеш далі сам. І ніхто не знає скільки станцій ти проїдеш сам і коли до тебе підсядуть нові «пасажири».
Життя позбавляє нас від «непотрібних» більше людей і на їх місце посилає нам нових, цей процес безкінечний, аж до того часу, доки «поїзд» доїде до своєї кінцевої зупинки.
Так і в мене, здавалося б що в моєму життя більше не буде нових «пасажирів», здавалося що час і мій поїзд просто їдуть по колії і все. Але це було зовсім не так.!Завжди дивись глибше…

Просто мій «потяг» чекав коли почнеться новий відлік часу. Зовсім інший, не той що був колись. Він дав мені час подумати зараз, а не на старості років. Я дуже йому вдячна. Головне-це вчасно зрозуміти. Завжди дивись глибше..

Моя друга вагітність, пологи і в результаті – маленьке чудо! Так прекрасно вдруге стати мамою!Тепер я знаю точно, що двом людям в цілому світі я сама рідна, вони ніколи мене не образять, не зрадять , не обмануть.. Мої синочки, хай життя дарує вам  лиш радісні моменти, а ми будемо старатися зробити їх максимально яскравими!)

Ваша Katrin BonChe


Комментариев нет:

Отправить комментарий