суббота, 16 июля 2016 г.

Життя одного «Дикого Собаки»


Минули часи «злих вовків» і Собака з полегшенням вдихнув ковток свіжого повітря. Життя здалось йому не таким уже й поганим, а свобода – просто надихала. Вийти з вовчої зграї було  не так і просто, але порівняно як це було в інших собак, то йому обійшлось ще зовсім нічого.
Ось воно, нове життя, світ навколо весь твій, можна йти куди хотіти і робити що заманеться. Від щастя просто паморочилась голова і хотілось бігти і падати в траву, валятись по ній, безтурботно,як у дитинстві.
Відчуття «свободи» привело до іншої зграї, де уже ніхто не кусав і не вказував як потрібно жити і говорити. Було зовсім легко і просторо дихати на повні груди. Тягар було подолано і з легкістю зійшовши на одну сходинку вгору життя заграло новими , яскравими кольорами.
            Нова робота, нові знайомства і те, заради чого колись хотілось все покинути і поїхати далеко, зараз просто було в рука. Коли крутився штурвал теплохода, сонце пекло в очі, а гаряче повітря обдувало обличчя і тіло – щастю не було меж!

Не судилось піти в далекі тривалі рейси, щастя було зовсім поруч, і як би не змагався з долею, вона все одно вносила свої не жданні корективи .
Можливо і справді своє місце тут, поруч з коханою у не великому місті, де всі одне одного знають. Ніхто цього не знає, у кожного з нас свій шлях і ми можемо його коригувати і робити вибір, але  іноді що б ти не робив і як не пручався, доля сама покаже тобі твоє місце. Завжди дивись глибше…

Колись давно,коли я ще навчалась в інституті, одного
разу їхала в автобусі до батьків на вихідні,було нудно і довго їхати. Тоді в голову почали йти різні думки і одною з них була :»Чим би я хотіла займатись по життю»? Я подумала що мені хочеться мати невеликий стильний салон, куди можна приходити і одночасно робити декілька процедур.


Минуло багато років, я здобула освіту , працювала за спеціальністю і більше ніколи не згадувала про той випадок. Мені і в голову не приходило що я колись стану перукарем.  Згадала про це лиш минулої осені…Завжди дивись глибше…

          Я не маю свого салону , людей які б на мене працювали, але я маю своє робоче місце на якому я створюю  свою красу. Не знаю чи хочу зараз такий салон , але факт  усвідомлення свого загаданого бажання – на обличчя!
            Виходить, що мріяти можна, але потрібно правильно висловлювати свою думку, щоб коли бажання збувалось, то вийшло саме так як хочеться. Завжди дивись глибше…




Ваша Katrin BonChe

Комментариев нет:

Отправить комментарий