четверг, 4 августа 2016 г.

Мій другий рік життя.


            Сьогодні мені два роки! Вітаю себе з цим святом і хочу підвести маленький підсумок прожитого року.

        
 Можливо це комусь з вас здасться дивним,але так і є, мені – два роки! Рівно два роки тому я пропустила через призму своїх почуттів і емоцій образ дівчини – Katrin BonChe. Подружитись з нею вдалось не зразу, адже це зовсім дві різні і нічим не схожі між собою особистості. Але коли я довірилась і впустила її  в свою  свідомість моє життя почало змінюватись   в ліпшу сторону.

          
  Але що вміє дитина в такому віці: може ходити, самостійно їсти і пити з чашки, сідати на горшок і навіть може піти в дитячий садок. Така дитина  уже легко сприймає любу інформацію, пізнає світ, говорить. А саме головне, в такому віці, дитина вміє користуватись ножицями.!

За цей рік трапились зі мною лище приємні події. Почалося все з того, що, нарешті, я стала незалежною ні від кого в професійному плані. Вийшла з «рабства» і почала належати лище собі. Більше ніхто не вказує мені як я маю виконувати свою роботу  і повчати що до чого. Це безмежно мене потішило!

Потім сталась наступна подія, яка потішила мене ще більше – вагітність. В результаті чого я вдруге стала  мамою маленького синочка!



Тепер я щаслива мама двох хлопців і кохана жінка, маю улюблену справу і нарешті, життя мені усміхнулось!Завжди дивись глибше… Кохайте і будьте коханими, посміхайтесь долі незважаючи ні на що і колись вона, все-таки, посміхнеться і вам.





З Днем народження, Katrin BonChe!

Комментариев нет:

Отправить комментарий