среда, 24 августа 2016 г.

Україна – це мій рідний край!


            Немає у світі нічого вищого і дорожчого, як рідна Вітчизна, бо вона дала нам крила для польоту, відкрила цей чарівний дивосвіт,вона, як мати, у світі – одна.
  Україна – це мій рідний край! Вітчизна, земля, де я народилась і вперше побачила і пізнала світ. Вперше почула мамину колискову , рідну мову, відчула любов і ласку – це моя найдорожча у світі Батьківщина. Вона для кожного з нас одна,як і мама, бо –
Можна все на світі вибирати , сину,
       Вибрати не можна тільки Батьківщину.

  Так писав Василь Симоненко, поет, патріот і мужній громадянин. Як рідну матір ми не вибираємо, так і Батьківщину людина не може вибрати, але прикипає до неї всім серцем, як і до рідної неньки, проймається великою любов ю на все життя.

           
Любов – найвище в світі почуття, вона не має меж. Саме з любові починається усе найкраще.
          
  Кожен народ любить свою батьківщину, робить усе для процвітання своєї держави, для її слави, свободи, незалежності. Так само і ми живемо  в Україні, мирній,волелюбній державі і теж усім серцем любимо нашу дорогу країну, хочемо, щоб вона стала процвітаючою, сильною і завжди була вільною і незалежною.
            Ми з вами – патріоти і громадяни, які покликані захищати свій край від ворогів, трудитись так невтомно і завзято, щоб жилося всім добре,найкраще у світі, бо кожна людина має право на достойне і радісне життя.

            Сьогодні, в твій перший ювілей, моя дорога Україно, бажаю тобі бути гарною, квітучою, щоб твої лани широкополі були - родючими, діти твої – вдячними,  люди – щасливими…Всього тобі самого найкращого, залишайся такою ,самою рідною, самою неповторною, вільною і незалежною! Я тебе дуже сильно люблю! З днем народження!

Твоя Katrin BonChe.

Комментариев нет:

Отправить комментарий