вторник, 9 августа 2016 г.

З днем народження "Дикий Собако"!

            Любий мій брате, вже більш як чверть століття ми з тобою знаєм одне одного!Пам'ятаю, як вперше побачила тебе в пологовому зовсім малим і крикливим немовлям, як потім ти підростав, ходив у дитячий садок, в школу з портфелем, який був більший в рази за тебе, але ти  носив його, бо тобі подарувала його старша сестра. Бігав на перервах по довгих шкільних коридорах, а я не давала ображати тебе старшокласникам.               
        Пам'ятаєш як ти приїздив до мене в гості і ми ходили їсти піццу?Ти в дитинстві хотів стати банкіром, збирав гроші в копілку, вмів бути заощадливим. На зимових канікулах ми ходили кататись в ярок на гірках.  Наше з тобою дитинство ніхто і ніколи не зможе у нас відібрати, лише ми з тобою пережили ті всі яскраві моменти!

           
Пам'ятаю. як сама стала студенткою і ти чекав на вихідних мене додому! Ти завжди розсудливий і спокійний, знаєш що і як зробити краще! Перші поради в дорослому житті ти запитував у мене, коли сам став студентом і «морським вовком», я чекала тебе з рейсів і переживала. Ти приїздив  патлатий і бородатий, змучений, але  такий рідний!Ти став дядьком перший раз у рейсі і коли повернувся то малюк уже повзав і лякався твоєї бороди!)

            Пам'ятаєш, коли приїхала наша старша сестра і ми втрьох сиділи, такі дорослі і навіть не вірилось, що дитинство в минулому і що ми такі стали дорослі?Уже ніхто не бешкетував і не дражнився, не було всих цих дитячих сварок.


            Ми багато чого пережили, були нелегкі часи в наших батьків, ми не мали великого достатку в дитинстві, тяжко працювали на городах  і полях. Особливо період, коли батько почав сіяти цукрові буряки і доводилось їх сапати. Ми знали з дитинства ціну грошам і праці.

        
    Зараз ти з маленького хлопчиська перетворився у справжнього чоловіка! Минають роки , але ми з тобою знаєм, незважаючи ні на що, ми рідні, ми брат і сестра, завжди рука допомоги і добре слово -понад усе! Я в цей чудовий день, день коли ти народився, бажаю, щоб твоя " чорна" полоса нарешті скінчилась, бажаю щастя і кохання, хай збудеться твоя мрія і всі негаразди хай стануть лиш спогадами!Ти заслуговуєш бути щасливим і значимим у житті! Дякую нашій любій мамі, за те, що вона навчила нас любити і поважати  одне одного.

            Я тебе Дуже люблю, мій «Дикий Собако»!З днем народження!))


Твоя сестра Katrin BonChe

Комментариев нет:

Отправить комментарий